Corporate Identity

IMPROVEN

De vraag: ontwikkel een volledig nieuwe corporate identity voor een bestaande advies-organisatie van 100 specialisten. In Performance management, IT, Risk, Finance, Processen.

Benadruk dat we een high-end adviesorganisatie zijn met executiekracht. Gewoon beter, leuker en inspirerender dan al die andere. En vooral: zorg ervoor dat een nieuwe naam en een nieuw merk onze eigen mensen enorm trots maakt, en onze markt net zo nieuwsgierig.

Corporate Identity

IMPROVEN

De vraag: ontwikkel een volledig nieuwe corporate identity voor een bestaande advies-organisatie van 100 specialisten. In Performance management, IT, Risk, Finance, Processen.

Benadruk dat we een high-end adviesorganisatie zijn met executiekracht. Gewoon beter, leuker en inspirerender dan al die andere. En vooral: zorg ervoor dat een nieuwe naam en een nieuw merk onze eigen mensen enorm trots maakt, en onze markt net zo nieuwsgierig.

Strategie, concept en uitvoering

Van concept tot en met middelen

Als je wilt dat je markt je als onderscheidend ervaart, moet je dat ook in alles laten zien, voelen en ‘merken’. Het is de kunst om vanuit 1 strategische keuze te bepalen wat er allemaal nodig is om commercieel succesvol te zijn. Wat is de identiteit van Improven? Welke kernwaarden delen wij? Hoe vertalen we die kernwaarden naar een inspirerend merk, een naam, een pay off? Welke middelen helpen om aan tafel te komen bij opdrachtgevers en prospects?

Video’s

Pitch eens een keer een ander verhaal… Wedden dat er een andere dynamiek ontstaat dan met een powerpoint? Naast alle ontwikkeling van middelen van kaartjes, briefpapier, online sjablonen, banners en standmateriaal, maakten we ook de Improven introductie film.

Improven The Movie

Pitch eens een keer een ander verhaal… Wedden dat er een andere dynamiek ontstaat dan met een powerpoint? Naast alle ontwikkeling van middelen van kaartjes, briefpapier, online sjablonen, banners en standmateriaal, maakten we voor de corporate identity Improven introductie deze film. Hij wordt nog steeds gebruikt bij bedrijfspresentaties.