Building Smart Operations
Finavista
Hoe maak je high end oplossingen voor foutloze datamigraties, digitalisering van processen en kennis van de (Europese) wet- & regelgeving inspirerend en tastbaar? Hoe etaleer je je diepgaande kennis over productrationalisatie, datagedreven organisaties en productinnovatie in finance, zorg en de supply chain sector?
Door oplossingen te verbinden aan thema’s die beslissers echt raken. En uitdagen.
Building Smart Operations
Finavista
Hoe maak je high end oplossingen voor foutloze datamigraties, digitalisering van processen en kennis van de (Europese) wet- & regelgeving inspirerend en tastbaar? Hoe etaleer je je diepgaande kennis over productrationalisatie, datagedreven organisaties en productinnovatie in finance, zorg en de supply chain sector?
Door oplossingen te verbinden aan thema’s die beslissers echt raken. En uitdagen.
Snelwegreclame en radiocampagnes
Hoe vergroot je zichtbaarheid in de markt en interne trots in 1 keer? Door een corporate identity in te zetten in een mediastrategie die naamsbekendheid koppelt aan een voor deze doelgroep zeer relevante en actuele belofte: slimme en foutloze operaties in finance, supply chain en de zorgsector.
Beleving versus content
Videopresentaties
Je doelgroep overtuigen met kennis en kunde als core competence is niet meer voldoende. Je moet weten waarmee je de opdrachtgever echt raakt, en hoe je dat doet. Op inhoud met whitepapers en inhoudelijke verhandelingen, of op vorm met beeldentaal in powerpoints en korte videoproducties? Wij kunnen beide, maar we hebben een voorkeur. En de stellige overtuiging dat beslissers die ook hebben.